Revisió de creuers: Pixar Day at Sea transforma la fantasia de Disney en una deliciosa caixa de joguines

Ja molt estimat per la seva gran varietat d’entreteniment a bord i excursions a la costa, Disney Cruise Line també ofereix una varietat espectacular de creuers temàtics (Halloween on the High Seas i Very Merrytime Cruises) i dies temàtics especials al mar (Marvel Day at Sea i Star Wars). Dia al mar). I debutant aquest any, DCL ha afegit un altre dia temàtic del mar a les seves ofertes de creuers: Pixar Day at Sea.

Com a fan des de fa temps dels creuers familiars amb Disney Cruise Line, vaig aprofitar l’oportunitat de navegar al Disney Fantasy per al viatge inaugural de Pixar Day at Sea. Aquí teniu com va ser i què hauríeu de saber si esteu pensant a afegir un creuer Pixar Day at Sea a la vostra llista de desitjos d’idees de vacances familiars.

GUIA ÚLTIMA: Tot el que necessiteu saber sobre els vaixells de creuer de Disney abans de reservar unes vacances de creuer a Disney

Tot sobre Pixar Day at Sea a Disney Cruise Line

Pixar Pals Celebration és una festa de gran energia amb els personatges de Pixar preferits pels fans (Foto: Kent Phillips)

Aquest viatge seria el primer viatge de la meva família junts des de l’inici de la pandèmia. La meva dona Dana i jo vam trobar el vaixell més nou de Disney Cruise Line, Disney Wish, va satisfer les seves necessitats de mobilitat i accessibilitat en el nostre creuer anterior quan vam navegar sense els nostres fills adults, i teníem ganes de provar un viatge més llarg amb tota la família. (La mobilitat de Dana es veu afectada per l’esclerosi múltiple.) Amb aquesta finalitat, el Pixar Day at Sea inaugural de Disney navegant al Fantasia Disney tenia una sèrie de coses a fer que van funcionar per a la nostra família:

• El creuer més llarg de set dies va fer que valgui la pena qualsevol dificultat per viatjar amb una cadira de rodes.
  • El moment a principis de gener va caure entre els semestres universitaris per a les nostres filles de més de 20 anys.
  • El Fantasia Disney va ser l’únic vaixell de Disney Cruise Line que encara no teníem per experimentar.
  • Ens encanten les pel·lícules de Pixar i les nostres filles van créixer amb aquestes històries i personatges.

Pixar Day at Sea és només un dia del viatge de set dies, però Disney inclou molt en aquesta caixa de joguines. La nostra experiència de Pixar Day at Sea va desbordar de personatges i activitats a tot arreu. Des de la gresca matinal amb els homes de l’exèrcit verd fins al final Increïbles-Temàtica boom de focs artificials, vam estar immersos en vistes, sons i fins i tot gustos coneguts del món imaginatiu de Pixar Studios.

SECRETS DE DISNEY: 6 coses que no sabíeu que podríeu fer en un creuer a Disney

Denise Case, directora d’entreteniment/creativitat de Disney Cruise Line, diu que aquest dia especial de Pixar al mar es va dur a terme tres anys. “Volíem fer un nou dia al mar i vam sentir que podríem fer un complement complet d’històries amb personatges de Pixar”. Així doncs, Disney Cruise Line va treballar mà a mà amb els estudis Pixar i va mirar totes les pel·lícules que es remunten, per descomptat, a l’original de 1995. Història de joguines.

Les famílies que gaudeixen de conèixer personatges no tindran cap dificultat en un dia de Pixar al mar. Els amics de Pixar van ser destacats al nostre creuer, com Woody, Buzz Lightyear, Jessie i Bo Peep del Història de joguines pel·lícules? Mike Wazowski i Sulley de Monstres, Inc.; Alegria i Tristesa de Dins cap a fora; Dug i Russell de Amunt; Miguel de Coco; Remy de samfaina; i el Sr. Increïble, Sra. Increïble, Frozone i la seva dissenyadora Edna Mode de Els Increïbles.

Les activitats temàtiques de Pixar també són destacades. Les famílies poden posar a prova les seves habilitats de memòria amb el joc de memòria de Dory? posar-se en contacte amb les seves emocions al Inside Out Game Show? convertir-se en membre honorari de la Patrulla de l’Exèrcit Verd durant Sarge Says? fer el plat preferit de Remy, Ratatouille, a Anyone Can Cook? o pren el protagonisme durant Monsters, Inc. Obre Mike Nite. Fins i tot hi ha activitats especialment temàtiques per als nens als clubs infantils, com ara fer música amb Miguel de Coco i construir el seu propi Forky des de Toy Story 4.

ESTALVIAR DINERS: Kids Sail Free: 5 línies de creuers que permeten als nens navegar gratuïtament aquest any

Les activitats nocturnes del nostre Pixar Day at Sea incloïen el sopar i un espectacle a la coberta de la piscina. La meva família va sopar tard (20:15), així que vam pujar cap a la celebració de Pixar Pals! festa de la coberta a les 19:30. Va ser un espectacle deliciós i ple d’energia que ens va donar l’oportunitat de veure tots els personatges de Pixar que van aparèixer durant el dia.

Després de veure el ball frenètic del personatge, ens vam dirigir al nostre menjador (Enchanted Garden) per a un sopar especial temàtic de Pixar amb plats inspirats en les pel·lícules i els sabors de la ubicació de Pixar Studios al nord de Califòrnia. La tarifa de Pixar incloïa bao buns, la pasta de Massimo Linguini, el pollastre Makhani-Butter de Sanjay, un bol Lava “Poke” i molt més. Les postres d’autor van ser un pastís de formatge de vainilla al forn Playful Pixar Ball amb farcit de nabius i pastís d’ametlla de llimona. Un àpat digne d’un petó de xef de la mida d’un Remy!

Després, va tornar a la coberta de la piscina per a An Incredible Deck Party: Celebrate the Supers! La vetllada es va coronar amb un Increïbles-Pirotecnia temàtica ambientada amb la partitura musical de la pel·lícula.

Oportunitats temàtiques de Pixar més enllà del gran dia

Uneix-te a la Patrulla de l'Exèrcit Verd durant el dia de Pixar al mar a Disney Cruise Line (Foto: Kent Phillips)
Uneix-te a la Patrulla de l’Exèrcit Verd durant el dia de Pixar al mar a Disney Cruise Line (Foto: Kent Phillips)

Pixar Day at Sea és tan gran que en realitat no es podria limitar a un sol dia. Durant el nostre viatge, també hi va haver un programa d’esmorzars de personatges interactiu anomenat Hey Howdy Breakfast with Woody and Friends que s’oferia en dies de mar alterns (cal reservar, però sense càrrec addicional). Aquest esmorzar amb Woody, Jessie, Bullseye i vaquers cantants va ser una experiència divertida de cantar juntament amb un esmorzar campestre complet.

GUIA PER A PRINCIPALS: 19 coses que cal saber abans del primer creuer amb nens

A més, algunes de les salutacions dels personatges (Una trobada amb els increïbles) i activitats (Qualsevol pot cuinar) es van ampliar després del Pixar Day at Sea per donar a més gent l’oportunitat de viure-les.

“A mesura que aprenem, els personatges i les històries de Pixar passaran a altres dies si és massa en un dia”, va explicar Denise Case de Disney, i va assenyalar que Disney Cruise Line està avaluant aquesta oferta inicial i girant per oferir personatges i experiències en altres dies.

Què més pots fer en un dia de Pixar al Disney Cruise?

Les passarel·les pavimentades de Castaway Cay i el tramvia circulant el fan totalment accessible per als viatgers amb cadira de rodes (Foto: Disney Cruise Line)
Les passarel·les pavimentades de Castaway Cay ho fan accessible per als viatgers amb cadira de rodes (Foto: Disney Cruise Line)

Per a la meva família, Pixar Day at Sea va ser la cirera per sobre dels set dies Fantasia Disney sundae de creuer. Estàvem emocionats per tot el que el creuer ens podia oferir i l’oportunitat de viure-ho junts en família. Per exemple, ara que les nostres filles tenen 20 anys, vam aprofitar les zones exclusives per a adults del vaixell per passar les tardes relaxant-nos al solàrium de Satellite Falls, jugant a curiositats a O’Gills Pub i assaborint un sopar exquisit i brunch a Palo.

GALAXY QUEST: Al creuer més nou de Disney, cada dia és “Star Wars Day at Sea”

El nostre itinerari del Carib oriental va incloure parades a Tortola, Illes Verges Britàniques; San Juan, Puerto Rico; i l’illa privada de Disney a les Bahames, Castaway Cay. El primer port d’escalada, Tortola, no oferia cap excursió a terra accessible amb cadira de rodes, de manera que la meva dona va reservar un tractament facial a l’spa mentre les meves filles i jo vam fer immersió lleugera a prop de les illes i coves que van inspirar Robert Louis Stevenson. Illa del tresor. Després d’un dia fantàstic, ens vam reunir tots per compartir històries de les nostres aventures durant el sopar amb els nostres fantàstics servidors Gerda i Bruno (sí, ha escoltat la cançó i podem parlar d’ell).

A San Juan, vam reservar una visita totalment accessible al Vell San Juan. Teníem una furgoneta privada amb ascensor per a cadires de rodes, conductor i guia que ens va acompanyar fins a l’històric Fort de San Cristóbal, passat El Morro i cap al passeig de la Princesa.

OCASIONS ESPECIALS: 5 grans vacances familiars que podeu fer per celebrar les fites de la vida

Els nostres guies eren apassionats, coneixedors i molt familiaritzats amb els requisits de les persones amb discapacitat. Paraven la furgoneta a cada tall de vorera per a cadires de rodes i coneixien els banys més accessibles amb rampes i portes amples. Els guies van respondre molt a les nostres necessitats d’accessibilitat i ens van portar de tornada al vaixell el més aviat possible quan necessitàvem sortir del sol un dia de gener més calorós de l’habitual. Sens dubte, recomanem aquesta excursió a Sant Joan per a qualsevol persona amb mobilitat reduïda.

Accessibilitat a Disney Fantasy

Camarotes accessibles al Disney Fantasy (Foto: Dave Parfitt)
Els camarotes accessibles del Disney Fantasy mai se senten estrets, fins i tot amb una cadira de rodes (Foto: Dave Parfitt)

A prop del final del nostre creuer Pixar Day at Sea al Fantasia Disney, vam reflexionar sobre l’accessibilitat d’aquest creuer de Disney. El nostre camarote, el número 6006, es va classificar com a cabina de luxe amb vista a l’oceà i es trobava a la part davantera (orientada cap a endavant) del vaixell. De manera semblant al nostre camarote accessible al Disney Wish, la porta es va obrir automàticament amb un onet de la targeta de clau i tenia molt espai per maniobrar amb una cadira de rodes i un caminador. Mai ens vam sentir estrets, fins i tot amb quatre persones i una cadira de rodes a l’habitació.

SENSE TARIFES OCULTES: Les 7 millors línies de creuers amb tot inclòs del món

En el moment en què vam fer la reserva, no hi havia cabines accessibles amb porxos disponibles. Com que el camarote 6006 es trobava a l’extrem davanter del vaixell, la paret de l’oblit estava inclinada. L’orifici permetia que la llum entrés a l’habitació, però l’angle impedia que algú amb cadira de rodes pogués veure fora. Ens vam adonar de la importància del balcó accessible perquè Dana pugui sortir fàcilment, gaudir de la brisa i veure l’oceà. En els propers viatges, ens assegurarem de disposar d’un camarote accessible amb porxo.

Els espais públics eren majoritàriament accessibles a la Fantasia Disney, i els banys del districte d’entreteniment per a adults Deck 4 eren alguns dels més aptes per a cadires de rodes que hem viscut. També ens va emocionar gaudir de l’ampli passeig exterior de la coberta 4 que envoltava tot el vaixell. Aquesta zona era totalment accessible i molt menys concorreguda que els espais interiors. Fins i tot ens vam trobar amb una trobada sorpresa amb Stitch durant una de les nostres passejades.

Últimes reflexions sobre el dia de Pixar al mar de Disney Cruise Line

Pixar Day at Sea és una gran addició a les travessies temàtiques de Disney Cruise Line, i si DCL continua oferint els personatges i les activitats de Pixar en més d’un dia per creuer, serà encara millor. El creuer continua sent una manera de viatjar amb cadira de rodes, i Disney Cruise Line ofereix experiències que tots els membres de la nostra família poden gaudir.

Després de sortir de Disney Fantasy, les nostres filles van comentar com era de bo desconnectar-se totalment d’Internet i de les xarxes socials i tornar a connectar-se com a família.